Blogger Templates

Monday 21 November 2011

Celoteh Untuk Hari Ini

Hari ini ialah hari isnin, 21/11/2011.....dah 9 hari aku bercuti kat rumahku syurgaku ni....student IPG lain bru 3 hari cuti aku dah seminggu lebih cuti....hahaha...advance seminggu sebab balik awal....maklum la first sem tak ada exam...so kita enjoy!!!! huhu enjoy, enjoy gak....drama King Lear jgn dilupakan....aku tak habis lagi baca story King Lear ni....kena study masa cuti ni...next sem kena dramatize this story....hmmmm...21 hari bulan 11....dah genap sebulan hubby aku tinggalkan tanah air....apa khabar dia agaknya kat sana....sihat ke tak? aku sentiasa berdoa dia selamat tak kira di mana jua dia berada....baru sebulan tapi rasa mcm dah lama sangat...sabor je la...tu je yg aku mampu buat setakat ni....kadang2 rindu jugak tapi nak buat mcm mana...nk contact tak boleh....aku harap my hubby selamat pergi dan balik....i'll wait for your return next year....there are many stories i want to share with you (n_n)....be optimistic, each cloud has it silver lining

No comments:

Post a Comment