Blogger Templates

Tuesday 22 November 2011

Gembira Tak Terkata

Malam tadi my hubby called aku......aaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! sukanya....gembira tak terkata....syukur alhamdulilah dia selamat wlpn kapal dia mcm roller coaster gak masa belayar kat Laut China Selatan...sekarang my hubby ada kat China!!! negara yang mempunyai kepadatan penduduk paling ramai di dunia...lama gak la kitorang borak kat fon.....ada la sejam lebey....huhu...murah gak call no china ni...aku topup RM10 for 30 minutes....ok la tu....klu my hubby called aku lagi murah....dia ckp dia ada belikan teddy bear pink besar sgt utk aku.....weeeeeeeeee~~~~~sukanya....x sbr nk tgk besar mana....bertambah lagi koleksi teddy bear aku....huhuhu....i really loves him...so much....aku sentiasa doakan dia selamat pergi dan balik....i'll be waiting for you my love~~~~~~

1 comment:

  1. Hi, grab your tik tok here http://widgetindex.blogspot.com/2010/11/tik-tok-for-teh-limaublogspotcom.html

    ReplyDelete