Blogger Templates

Friday 23 December 2011

AAAAARRRGGGHHHHH!!!!!!

OK....mmg aku jadikan blog aku ni sebagai tempat aku nak meluahkan perasaan la kan...xpe kot...blog aku...suka hati la aku nak buat apa asalkan aku x kaco org lain....gila punya orang!!! aku rasa mcm nak nangis taw...tp aku tahan je....kesian aku tgk bapak aku kerja bagai nak rak sampai tido x lena, mkn x lalu....tekanan kerja...ni semua guru besar tu punya pasal....x padan dah tua tp suka marah2 org x bertempat...semua x kena depan mata die....suka hati die je nak marah org....HEY WHAT'S YOUR PROBLEM OLD MAN??? bwk2 la bertaubat usia dah senja tu...bek ko g haji ke apa....ni dok mengarah org je...ada satu pagi tu aku terdengar bpk aku muntah2 kat bilik air....x penah bpk aku mcm tu taw x....takut aku dgr....mcm teruk sgt je....org kerja manager,CEO,doktor pown xde la teruk sgt sampai mcm tu...cikgu je pown...seorang pendidik yg x pernah jemu membina jiwa dan minda anak-anak Malaysia.....aku ni seorang yg penyabar....tp bila dah sampai limit....aku hilang sabar...aku mmg btol2 marah dgn tindakan guru besar tu....klu ikotkan hati nak je aku terjah pejabat sekolah tu sound kat org tua tu....ada aku kesah??? lantak la...pe nak jd....buat masa ni aku berdoa je la supaya ALLAH lembutkan hati manusia tu....

No comments:

Post a Comment